Strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.           X ZAMKNIJ
Nasza księgarnia funkcjonuje jako księgarnia stacjonarna (od 30 lat). Od 2 listopada 2023 r. funkcjonujemy w Warszawie, na stacji Metra M1, Ratusz Arsenał, lokal 001 w pasażu handlowym. Na bazie księgarni stacjonarnej istnieje księgarnia internetowa. Stale poszerzamy asortyment w księgarni internetowej, by mogli Państwo znaleźć interesujące produkty.
Aby złożyć zamówienie wystarczy aktywny e-mail, bez konieczności rejestracji.
Jeśli brakuje na stronie sklepu potrzebnej mapy lub przewodnika, bardzo możliwe, że jest dostępny w sklepie, na półce. Zawsze warto zapytać, np. pisząc na adres mapy@td.com.pl lub kontaktując się telefonicznie tel. 601 850 446 lub przez GG 2525794.
Serdecznie zapraszamy do zadawania pytań i zakupów!
Pytanie 1: Czy trzeba się zarejestrować, aby dokonać zakupu w księgarni?
Nie, nie trzeba rejestrować się w naszym sklepie.
Jednak zachęcamy do rejestracji. Zarejestrowani klienci mają możliwość oglądania swoich zamówień również po realizacji. Dla zarejestrowanych klientów oferujemy okresowe akcje promocyjne.
Po zarejestrowaniu, należy jeszcze potwierdzić rejestrację. Szczegóły znajdują się w e-mailu przesyłanym automatycznie z Księgarni na adres e-mail Klienta podany w rejestracji. Niepotwierdzenie rejestracji w terminie 7 dni skutkuje usunięciem konta.
Pytanie 2: Czy przy zakupie otrzymam fakturę VAT, jak podać dane do faktury?
Do każdej wysyłki zwyczajowo dołączany jest paragon sprzedaży. Faktura VAT może być dołączona do zamówienia po wybraniu takiej opcji przy składaniu zamówienia. Dane do faktury należy również podać po złożeniu zamówienia, przesyłając informację na adres e-mail księgarni. Po wysłaniu zamówienia wystawienie faktury jest możliwe dopiero po otrzymaniu od klienta paragonu fiskalnego, w terminie 7 dni od daty jego wystawienia.
Pytanie 3: Co mam zrobić jeśli nie pamiętam hasła?
Aby zalogować się należy podać adres e-mail wprowadzony przy rejestracji. Jeśli kilkakrotnie nie uda nam się zalogować, należy kliknąć na Kliknij jeśli nie pamiętasz hasła i podać w formularzu adres e-mail. Na podany adres zostanie wysłane informacje jak odzyskać dostęp do konta.
Jeśli nie pamiętasz swojego adresu e-mail, którego użyłeś do rejestracji, skontaktuj się z nami pisząc e-mail: mapy(at)td.com.pl.